mandag 26. november 2007

FREDAG 7 DES. KLOKKA 8 PÅ KVARTERET!!!

Yo! Etter å ha presset all infoen inn i tittelen er det vel ikke noe annet å si enn Vel møtt:)
Neida, dette er faktisk en nøye gjennomtenkt jule-avslutnings-pilsing (rusbrusing) fra sosialkomiteen too you! Det kreves BSI-drakter på, ellers så får du ikke lov å gå. Det siste var en tull så God Jull. Vi sees FREDAG 7. DESEMBER KLOKKA 20.00 på KVARTERET. Husk å skrive kommentar om du kommer. Litt aktivitet og engasjement er triks, så gjør dere selv en bjørnetjeneste og heng på Bsi-siden istedenfor å lese til eksamen. Yeah!

Howhow fra Julenissene Ingvild+Mari+Michelle

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jess jeg var først ute. Jeg kommer selvom det ikke er sommer! rairai

Anonym sa...

Jeg kommer også!

Gyldenpris SIB-jenter: Åssen ser banen ut? Er det trening i dag?


Mari-Kristine

Anonym sa...

hey girlz!
Jeg HADDE vært der hadde jeg kunnet!! såklart..

kommer hém til den vakre byen mellom de 7 fjell 20. desember. Regner med alle dere non-vestlendinger reiser heimatt til jul og det dermed ikke blir noen treninger, men jeg ser dermed likemye fram til julefettforbrenningen starter på nyåret:D

håper alt er bra, lykke til på eksamen.

klemmer fra Line i paris

Anonym sa...

HAHA! Nøye gjennomtenkt va ordet, ja;)

Æ kommer!

-ann kristin-

Anonym sa...

Eg kommer også! Blir bra.

Fekk utlevert heimeeksamen i dag, derfor blir d klart mykje henging på bsi-sidai veka framover. - Gje meg styrke!

-Mona

Anonym sa...

Jeg kommer, seff :).

Ingvild