Årsmøte BSI Damefotball 16. januar 2008
1) Presentasjon fra sentralstyret i BSI
- Sentralstyret trenger nye styremedlemmer. Disse sørger for driften av BSI og får en liten økonomisk motytelse. Bare å melde seg!
2) Regnskap
- Må gjennomgås og godkjennes på årsmøtet, men vi har ikke noen oversikt på dette tidspunkt. Marie tar kontakt med styret i BSI fotball (dvs guttene) og sjekker om det er noe vi trenger å gjøre. Regnskap skal være klart til 1.februar. Kan presenteres i forkant av en trening.
3) Treningstider
- Har kontaktet Roar Andersen, daglig leder i Idrettsrådet i Bergen (55595845) om bruk av banen på Gyldenpris. Vi har fått tildelt mandag 16-17, det vil si at vi trener fra 15.30-17. I tillegg har vi onsdager 17.30-19.00.
- Studentsenteret
Siste oppgitte startdato er uke 7. Treningstid er 15.30-17
Vi satser på å trene ute etter påske. Ytret ønsker om å spille fotball når vi er inne, f.eks tureringer.
Det vil koste 45kr pr person hver gang vi vil benytte senteret, viss vi ikke har treningskort på SIB.
4) Treningsopplegg
- Treningsansvarlig:
Mandag – Nina og Ingeborg
Onsdag – Marie, Ingvild, Trine
- Prioritere litt kondisjon nå i januar/feb, så ta litt teknikk i feb/mars, kjøre litt mer kondis rett før sesongen starter. Sørge for varierte treninger.
5) Kamper
- Helge har meldt oss på til serien som sannsynligvis begynner i april.
- Kampansvarlig tar ut laget (7er) i forkant og fordeler slik at de som stiller på trening prioriteres når laget skal tas ut. Holder også oversikt slik at antall kamper fordeles jevnt. Tidligere praksis har vært å kreve at alle som blir tatt ut til laget MÅ stille på siste trenings før kamp. Dette for å samspille laget.
6) Cup
- Vi satser på å være med på cup i Framohallen 09.02.2008 - 10.02.2008. Bindende påmelding, noe Cup-ansvarlig tar seg av.
7) Fester
- Fest lørdag 26. Januar på Sib-boligen på Gyldenpris
- Sosialkomiteen tar seg av planlegging av flere fester utover våren, samt andre arrangementer.
8) Kontingent
- Alle må betale avgiften på 250 kr, eller 400 for et år. Betalingsinformasjonen ligger nå på hjemmesiden. Dette dekker kun denne idretten og ikke innetreninge.r.
- Betalingsinfo ligger på hjemmesiden
9) Skap/utstyr
- Mona har oversikt over skapet på Fantoft og sørger for at låsen blir klippet og tingene flyttet over til studentsenteret.
1!) Valg av nytt styre
- Leder/Kontaktansvarlig : Michelle Hermandsen
- Cup-ansvarlig: Mari Jetlund
- Kampansvarlig: Eirunn Thun (kan ikke ta på seg noe før i april)
- Sosialkomité: Birgitte B. Bua, Ingvild Lysne, Mari Jetlund
- Økonomi/utstyr: Marie Bjelland
I tillegg trenger vi en representant i Styret for BSI fotball slik at vi kan holde oversikt over hva som skjer i forhold til økonomi osv. Foreslått at leder/kontaktansvarlig tar dette.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar