tirsdag 6. februar 2007

drakter

Nå er det bare tre stykker som ikke har svart på hvilken størrelse de vil ha på drakten sin! yeah!

Av hva jeg kan se er det: Hanne Eikemo, Stine Wengaard og Ragni Torvanger. Jeg må bare beklage hvis dere har fortalt meg hvilken størrelse dere skulle ha, da har det rett og slett gått i glemmeboken...

Jeg kommer til å sende ut en mail med kontonummer (vil ikke legge det ut på siden) og listen over navn, nummer og størrelse. Hvis du ser noen feil, så si ifra så fort du legger merke til det! De som ikke får mail, må si ifra til meg, så skal jeg legge dere inn i listen. Har nemlig ikke full kontroll på hvem jeg sender mail til lenger!

Draktene kommer ikke til å bli bestilt før jeg har fått penger av samtlige, så jo fortere dere setter inn penger, jo fortere kan jeg bestille!!

fotballhilsen
christina

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Veit ikkje om det he blitt sendt ut email angåande dei draktene, men ej he iallefall ikkje fått noken email, så her e adressa mi just in case; anjaheggen@gmail.com :) Reise heim til Volda en tur, så blir verken trening idag eller mandag eller hyttetur på mej..buuhuu :( Men regna med å komme sterkt tilbake :)