mandag 3. september 2007

Velkommen alle nye bsi-jenter

Vil ønske alle nye spillere velkommen til laget og minne om at:

BSI-avgift må alle betale, 250,- pr. semester eller 400,- for et helt år. Kontigenten betales til kontonummer 3625.56.98278, husk å skrive navnet ditt på giroen! Dette må gjøres så raskt som mulig.

Husk også å sende en mail til Ann Kristin (afa037@student.uib.no) når dette er gjort. I denne mailen må du ha med følgende:
- navn
-adresse
- om du har betalt for 1 eller 2 semester (dvs. 250 eller 400 kr)
-fødselsdato
-telefonnummer


Dette sendes inn til kretsen slik at dere kan få spille kamper:)

-Ann Kristin-


NB: Dersom noen ikke har mottatt en mail om dette, så kommer det av at jeg ikke har rett adresse, så da må dere sende en mail til meg slik at jeg kan legge til rett adresse.

1 kommentar:

Anonym sa...

heihei!!!

på grunn av masse jobbing etter sommerferie har jeg ikke klart å få med meg noe fotballtrening eller annet... Jeg flytter hjem til stathelle nå i slutten av september, så da blir det heller ikke noe mer mulighet for å trene på meg heller...

så jeg får vel heller ønske lykke til
med trening og serien... beste hilsen fra Anja Østerhus