tirsdag 2. oktober 2007

MØTE OG FOTBALLVORSPIEL FREDAG 5.OKTOBER!!=)

Litt kort varsel, men no på fredag blir det møte og vorspel heime hos meg:) (Det blir altså ikkje møte no på onsdag, for dei som har fått beskjed om da).
På møtet kan alle komme med innspel ang. kampar, innkjøp av utstyr, organisering av treningane framover, etc. Ikkje alle som kan reise til Kjøbenhavn for å bli kjent, så kjekt viss dei som har mulighet til å komme no kjem:)

Adr. e St. Sunnivas vei 88, og my place befinner seg i andre etasje. Inngang på oppsida av huset. Min nærmaste nabo er Brann-stadion (på den sida som supporterbutikken er på, og mot treningsbanene). For dei som likevel synes det er vanskelig å finne fram: *97523775.

Grunna eit lenge planlagt sushi-møte, så er eg ikkje heime før på kvelden. Så tidspunkt blir 19.30!
Oppfordrar både "gamle" og "nye" spelera til å komme!!

-Karine-

6 kommentarer:

Anonym sa...

Glømte å skrive at det er fint om dei som kjem skriv det her på kommentar=)
Karine

Anonym sa...

Ann Kristin kommer:)

Anonym sa...

Woho!
eg kjem.
tar med maskotten.
tjo hey

Anonym sa...

Jeg kommer:)!mari

Anonym sa...

jeg kan ikke :( men om det blir snakk om evt nye ansvarspersoner - har noen lyst på ansvar, så feel free :) hvis ikke kan jeg godt fortsette, men det blir veldig mye å gjøre for ann kristin litt ofte..

Anonym sa...

jeg kan ikke komme.. Sigrid J.S.