fredag 26. september 2008

PEPPES PIZZA!

Den 25. september var Fårikålens Festdag. Fårikålens Festdag feires den siste torsdagen i september hvert år. Derfor tipper jeg at alle har fått nok av fårikååål fiskebååålll!

Jeg inviterer herved til peppes pizza mandag 29 sept kl.20.00. Da har man god margin etter treninga (15.30-17.00). Det er 20% for alle studenter på pizza, så ta med studentbevis:) ps. det er den peppes ved metro/fontenen/blå sten/festplassen, sånn da burde alle finne frem.

Sees shabang from miiiatch

2 kommentarer:

Cecilia sa...

hei!
vet dette er litt sent å si i fra, men jeg kommer altså ikke på trening. jeg glemte knestøtta mi og tør ikke trene på grus når det er kaldt uten den (da blir bare vondt verre).
og mobilen min er ødelagt, derfor sendte jeg ikke sms=)

Blir det peppes senere? håper du ser dette før kl 20!

Anonym sa...

Hola:)

Den er god. Peppes kl 20.00! Da sees vi, hvis du ser denne før åtte da;)