mandag 22. september 2008

Smalahovecup

Heihei=)

Det virker som det er stor interesse for smalahovecupen så da må vi få det til!!
Jeg har sjekket ut litt hotell og sånt og det blir på rundt 400kr per pers for overnatting. Vi kan for eksempel bo i leiligheter som hører til Fleichers hotell. Det koster 425kr per pers. De ligger med Vangsvannet, altså rett med sentrum=)Da er det inkludert frokost. Vi kunne også eventuelt ha sovet i hytter med bavallen. Det er litt billigere, men det ligger et stykke unna sentrum så da må vi igjen bruke penger på transport.
Tog tur retur Voss koster 238kr (for studenter). Hvis vi er flere enn 10 som reiser med tog kan vi få grupperabatt.
Hvis det er mange som har lyst å være med så melder vi på to lag, sånn at alle får bli med!!!
Kan alle som har lyst å være med sende meg en melding på facebook eller en mail (Bonnieflickan@hotmail.com) innen torsdag, sånn at jeg får en viss oversikt over hvor mange vi blir?
Jeg kommer til å sette endelig påmeldingsfrist om litt over en uke sånn at jeg får bestilt hotell om ikke så lenge og meldt oss på innen fristen.
Dette kommer til å bli gøy!!=)

Hei igjen=)
Jeg glemte forresten å si at vi får dekket litt av utgiftene til cupen. Litt usikker på hvor mye ennå, det kommer an på hvor mange vi blir...

-Sigrid-

Ingen kommentarer: