mandag 9. april 2007

FÆÆÆÆST -20. April- DON'T MISS IT!!

Ja da håper jeg at alle sammen har hatt en helt fantastisk påske med masse godis og annen god mat.

Nå er det bare å gjøre seg klare for en ordentlig god gammeldags fest med både jente OG guttelaget!

Hold av fredag 20. April!
Vår lille festkommité har booket Café Teknokrates på HiB Ingeniøravdelingen. Her blir det billig drikke!

Jeg håper ALLE stiller opp! Det hadde jo bare vært utrolig kult!! (si gjerne ifra om dere kommer, her inne på hjemmesiden)



Fotballhilsen
Christina

5 kommentarer:

Anonym sa...

Blir d cup neste helg??:) eg e klar;O) Karine

Anonym sa...

om noen lurer på hva drikke koster... så er det 25kr ølen... altså.. ikke noe poeng vente til sent på natt før man kommer på fest!!!

Anonym sa...

blir d kamp i mårå?

Anonym sa...

det er kamp i morgen ja! :) blir gøy, jeg gleder meg :)

karine: jeg håper på cup neste helg! skal sende ut melding om det på torsdag, må bare ta en ting om gangen ;) men hvis noen kan på cup så bare si ifra her forresten, eller send meg en melding!:)

Anonym sa...

så gøøøy! hvor er det?