onsdag 30. mai 2007

Kafé

Fredag møtes vi alle på Kafé Knøderen kl. 14.00 for en liten avslutning før sommeren. Vi har ennå to kamper igjen, men mange reiser, så dette er kanskje siste sjanse til å samle alle sammen!

Veien dit: fortsett innover Nygårdsgaten etter Grieghallen og Pizzabakeren så finner du det etter et lite stykke på et hjørne på venstre side.

Og de har SUPERGOD sjokoladekake der:)



og telefonnummeret mitt er 92065379 dersom noen lurer på noe nå som jeg har tatt over for Christina.


-Ann Kristin-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eg har obligatorisk førstehjelpsprosjekt på skulen på fredag, så eg kan ikkje komme:( snufs...Karine

Anonym sa...

første oppdrag utført Ann Kristin! ikke verst..! Jeg kommer på kafe, muligens litt redusert etter denne kveldens fyllekule (forhåpentligvis..). Hei!
Christina

Unknown sa...

Hadde vore koseligt, men eg trur ikkje eg heilt orker. Sliter ennå med min Egyptfuckdup-mage. Går kanskje en tur på apoteket i morgon, ser om eg finner meg en mirakelkur.