søndag 27. mai 2007

referat fra møte

1)
Ann Kristin tar sannsynligvis over for meg (Christina) til høsten! Hun skal ihvertfall være midlertidig kontaktansvarlig nå når jeg drar om en uke.. Utrolig bra at du vil ta over, Ann Kristin! Herlig!

2)
Det er tre kamper igjen før sommeren
29/5 - kl. 20:30 mot Juristforeningen
05/06 - kl 19:30 mot NHH
13/06 - kl 17:30 mot Vesta

Det hadde vært fint om alle som har lyst til å være med å spille kamp, sier fra til Lina (de fleste har kanskje fått med seg hva mailadressen eller mobilnr hennes er nå?) så fort som mulig. Det hadde jo vært veldig kult om vi kunne stilt med lag på de siste kampene selvom mange har dratt hjem..

Dette er linken til kampoppsett fremover. Her kan man gå inn å se tidligere resultater også...

Alle som skal være med på kamp på tirsdag MÅ stille på trening på mandag førstkommende (28.05).

3)
Jeg kommer til å sende ut en mail hvert øyeblikk (27.mai). De som ikke får den, må si ifra til meg, så skal dere også komme på mailinglisten. Vi skal uansett prøve å avvikle alt som har med mail å gjøre, men greit å ha adressen til alle uansett.. Facebook kommer ikke til å ta over for denne siden, så fortsett å følge med her inne!

4)
Vi må få til å booke en stand i Grieghallen ved semesterstart! Er det noen som vet at de skal være her på det tidspunktet, kan de si ifra til Mari (tel: 47644264). Det er vel to dager vi har mulighet til å stå der, så jo fler som melder seg, jo kortere blir øktene...Tenk da! Da kan man gå rundt å få masse gratisting..ingenting er bedre enn det..!

5)
Da takker jeg for meg. Det har vært en ære å få lov til å være kontaktansvarlig for BSI-jentelaget. Jeg lover å følge med på dere fremover. Og hvis det blir noen turer eller større arrangement til høsten er jeg med! BSI-jentefotball, 4-ever!

Fotballhilsen
Christina

2 kommentarer:

Anonym sa...

heisann Christina! Tuusen takk for alt du har gjort dette semesteret!!! Du har virkelig gjort BSI til det det har blitt. Jeg må bare bøye meg i støvet.
Beklager VELDIG at jeg ikke fikk med meg møtet lørdag.. men håper det blir et bra møte. Kommer på kampen på tirsdag, og kan gjerne stå i mål eller være heiagjeng hvis vi er for mange som har lyst å spille! Heia heia!!

stor klem fra Line

Anonym sa...

Jepp, slenger meg på takken fra Line - Christina har virkelig stått på, og er nok en av de viktigste grunnene (i tillegg til alle som syns det er gøy å spille fotball) til at vi faktisk har fått til ett bra lag med supert miljø :) ett bra lag som i kveld skal banke jussen ned i støvlene, forresten ;) takk christina, synd du forsvinner - men tror nok Ann kristin eller den som eventuelt tar over jobben vil klare å fortsette veldig finti samme spor :)