torsdag 3. mai 2007

Nye faste treningstider + litt annen info

Hei alle!

Vi vil fra nå av ha faste treninger på mandager fra 17:15 - 18:45 (som før), og på onsdager fra 20:30 - 22:00. Jeg håper dette ikke skaper for mye problemer...Vi var jo en del på trening igår, så regner med at det går greit.

Det kom opp ett forslag på gårsdagens trening om at vi skal få til å se en kamp på Brann stadion sammen før ferien. Det ble bestemt at vi skal gå å se Brann - Fredrikstad 16. mai. Billettene blir lagt ut for salg på førstkommende mandag (7. mai) klokken 17:00, så det er bare å løpe og kjøpe! Vi kombinerer seieren til Brann (eeeh) med en tur ut på byen etterpå. Ja ? Sted for vors etter kampen er ikke avklart enda.

Kanskje vi kan prøve å finne ut hvor mange som er interessert i å gå på kampen her inne på gjesteboken eller på "kommentarer"? Det hadde jo vært hyggelig med en liten samling...

I tillegg var det snakk om å møtes nå til helgen for å se Brann - Start. Er på lørdag, er jeg ganske sikker på (?). Alle billettene til stadion er utsolgt, så den må i tilfelle sees på en pub. Hva med å møtes på fotballpuben en stund før avspark? Kan noen finne ut når kampen starter?

Det var vel det i denne omgang tror jeg!

Blir mye info på en gang. Skriv det ned! Så glemmer dere det ikke...

fotballhilsen
Christina

15 kommentarer:

Anonym sa...

Ville berre informere om at viss ein e tydlig ute på mandag, så kan ein få tak i billetta t studentpris, som e 100 kr. Ellers kosta billettane 230kr. Viss ein ikkje er BT-abonent, for då får ein og litt rabatt.Fekk beskjed om at det er få studentplassa, så dei kjem nok til å gå fort. Ellers kan kvar person kjøpe maks 6 billetta. Derfor vart det vanskelig å kjøpe for laget. Yes..Heia Brann!!;)Karine;)

Anonym sa...

brann-fredrikstad kan bli gøy, jeg stiller nok i kø på mandag ja! si ifra hvis flere skal :) treningstidene er egentlig håpløse for meg, kræsjer inntil videre med fyllingentreningene.. men skal se hva jeg får gjort utover:)

Anonym sa...

darn at jeg skal jobbe 16.mai. Må bare få uttrykt min frustrasjon.Heia den som vinner! Maren

Anonym sa...

heisann folks!
..Treningen begynner halv NI om onsdagene ja, det forklarer hvorfor banen var tom når jeg stilte der kl.kvart på åtte.. jaja.

Ang. 16.mai: billettene kommer til å fly vekk, I assure you. Derfor vil nok det sikreste være å reise opp på stadion og stille seg i kø til utsalget der (god tid på forhånd). Jeg skal nok kjøpe til familie oxo, så kan ikke legge ut for mange, men kanskje noen?

For de som ikke har vært på "staddaen" før - dette e bergenskultur og fotball på sitt beste!!

Ang. Start-kampen: forslag, å se den på Scotsman f.eks. tipper den begynner i syv-tiden. Hva med å møtes på scotsman da? (eller avtalte dere noe annet på trening?)

Den stolte bergenser, Line:)

Anonym sa...

Hei, flere som vil møtes og se kampen i morgen? I'm in..

-Ingvild

Anonym sa...

Hei!
Jeg er med å stå i kø på mandag!
Når og hvor?
I kveld, kamp ja. Har en vårrull date. Må få forskøvet den til utover kvelden. da kommer jeg!

Anonym sa...

Marie som sendte den ja.

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Hei. Blir m i billettkø på mandag. Møtes k tid og kor hen?

Anonym sa...

Eg og=) med stadionen.. men kortid?

Anonym sa...

jeg tenkte jeg skulle stikke på galleriet i morra, vet ikke helt hvordan det er med kø og sånn men.. noen som har peiling? 17.00 de legger ut billettene sant?

Anonym sa...

Hei!
Kan alle som skal på kamp 16. mai kanskje bli enige om hvor og når vi skal møte. Er det veldig fordel å møte opp på stadion line? Artig å få plass sammen. Men litt stress å dra opp til stadion hvis vi kan kjøpe på narvesen her i byen...
Marie

Anonym sa...

hei! ser ut t at brann-butikken på stadion stenger kl.4, derfor vil eg prøve å kjøpe bill. på Brann-butikken på galleriet. Mitt forslag: prøve å få tak i bill. m/studentrabatt på BT-tribunen, hvis ikke: kjøpe felt C eller D Frydenbø (inngang 10), eller felt D eller E BT-tribunen, inngang 7x. Max antall bill. per pers er 5 billetter..

Eg stiller på galleriet kl.4, seinest kl.5. tar ingen sjanser! Join join. ring meg på 93429356 for å høre om det e kø, eller ka billetter eg får tak i..

-Line-

Anonym sa...

ville berre informere om at køa e begynt på stadion! eg tar på regnbukse og går bort no;) send gjerne melding viss d e fleire som skal stå der:) (97523775)Karine

Anonym sa...

SKal folk stå i kø, eller er det trening idag? :)

Maren