fredag 10. august 2007

Grieghallen

Tirsdag 14. og onsdag 15.aug kommer alle Bergens nye studenter i Grieghallen og vi får anledning til å vise oss fram og kapre nye fotballpiker. Og jo flere vi er jo mindre tid må vi bruke hver!

Det er veldig enkelt, det eneste du skal gjøre er å stå på vår "location" iført fotballdrakta, smile pent og oppforde nye spillere til å komme på trening. Enkelt og greit! jeg tror vi starter kl ni og står litt utover formiddagen. (hvis vi er mange nok kan vi dele opp)

Så kom igjen jenter - dette er et felles ansvar! Hvis du har anledning til å være med , ring meg på tlf 47644264!

Gleder meg forøvrig veldig til å se alle igjen!!
Mari:)

PS: Hvis noen sitter på et par sporty bilder frra kamp el trening, vær så snill og send de til meg på mail: marijetlund@hotmail.com
Jeg tenkte nemlig å bare printe opp noen fargerike bilder til å vise fram på "standen" og gjøre oss litt mer synlige!:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei og hopp... jeg kan stille opp på onsdag :) anja Ø

Anonym sa...

Jeg har fri tirsdag eller onsdag, så kan hvertfall være med en av dagene. Jeg skal ringe når jeg vet hvilken av dagene

-Ingvild :)

Anonym sa...

hvis noen skal stå på stand og ikke har drakt, så gi meg en lyd - har noen ekstra!