mandag 7. april 2008

Feel tha sunshine!

Hallo flickor! Nå er mandagen her igjen, håper allikevel alle har hatt en minnesverdig- sol helg:)

På lørdag hadde vi et Bsi-møte. SÅ for de som ikke var der legger jeg ut et referat:
1.Kristina har straks det endelige kampoppsettet klart og legger dette ut så fort de siste detaljene er i boks (de siste kampene før sommeren har vi klart å flytte).

2.Alle må huske tr.kamp på onsdag kl.17.00 på gyldenpris. Husk å ta med Bsi-drakt de som har. De som ikke har drakt kan bestille det innen 14.04 for ca.100 kr: marie.bjelland@student.uib.no

3. CUP ER CUP! Denne gangen er det cup på fantoft 26 april (buddy-greiene Mona allerede har reklamert så fint om). Påmeldfrist 11.04 så skrik ut de som vil være med:)

4. Treningene: Vi hadde det obligatoriske "hvordan-synes-du-treningene-fungerer-punkt.. Der kom vi fram til at onsdagstreningene gjerne kan være litt mer kamprelatert og med flere øvelser osv. Pga en usamarbeisvillig ballpumpe skal vi sette igang med det når vi får flere baller med luft. I tillegg til Trine og Marie som har vært flinke tr.ansvarlige er også Ann Kristin meldt seg som tr.ansvarlig på onsdager :) Hvis det er flere som føler kallet er det bare å hive seg på tr.ansvarlig rollen! Da får du r-e-s-p-e-c-t!

5. Treningene i sommerferien: Jeg skal høre med guttene om de har lyst til å få "jentelus" og trene med de Bsi-spillerne som blir i bææærgen i sommer. Ann Kristin vil også ha ansvar for sommertreningene.

6. Vi sees på trening på studentsenteret kl.15-16.30

Ps: Takk for en bra sommer-fest Stine! Og takk til Mona for finfint vorsested/møteplass. Og seff en takk til alle kule Bsi-festdeltakere;)

Hilsen Michelle

2 kommentarer:

BSI Jentefotball sa...

Jeg begynner hylekoret: Seff er jeg med på buddy-cup!

Hilsen Mitch igjen

Unknown sa...

hei

beklager manglende oppmøte på lørdagens fest og møte:) (Hadde dessevrre et lenge avtalt konkurrerende arrangement den dagen) men jeg ser av refratet at dere har vært duktige - så bra:)

Når dte gjelder den Buddy-cupen er dte jop geldelig å se at den faktisk ble noe av.. Da jeg tok kontakt med arrangørene tidligere hørtes det veldig usikkert ut og de var avhengig av å få med noen som kunne være med å arrangere.. men nå har det altså blitt noe - hurra hurra!
jeg skal imildertid ikke delta selv (bombe!!), men jeg ser at både michelle og mona skal og at mona tydeligvis allerede har tatt initiativ til påmelding ??
Så da antar jeg at de som er interessert sier fra til henne heller enn meg. Masse lykke til!
:)