torsdag 17. april 2008

Se opp for neste uke!

Mandag: Trening som normalt på studentsenteret kl.15-16.30.

Watch out for O`store & O`gode Onsdag:
Enten du er med på kampen mot Statoil Hydro-BSI (Kristina sender påmeldingsmeld. til alle på søndag) eller er på trening på Gyldenpris 17.30-19.00 så må alle ta turen til Garage når sola forsvinner og kvelden kommer.

"JENNIFER PEACH spiller gitarbasert rock, med forkjærlighet for fengende popmelodier. Låtene er melodiøse, krever ingenting for å kunne nytes, og er snille på alle mulige måter. Man blir ikke sint eller sur etter møte med denne gjengen, sympatiske som de er. Bandet har gitt ut EP, som førte de til Underwood-scenen på Norwegian Wood i 2004. Nå, fire år etter, er de endelig klare for scenen på Garage.

www.myspace.com/jenniferpeach
www.jenniferpeach.com

Dørene åpner kl.22-konsertstart kl.22.30-Bill:60,- ALDERSGRENSE 18 år."

Vår egen Ingvild på laget er en del av Jennifer Peach, så dette kan ingen gå glipp av:) Så hvem er med på konsert?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg begynner like så gjerne hylekoret også: Mitch er letth med!

Anonym sa...

Eg e soklart med:)

Anonym sa...

jeg er ikke sikker på om jeg forstår deg der Kristina hehe. soklart kunne betydd kanskje, men SÅklart derimot taratatatata! neida, ikke mer dialekt mobbing fra denne kanten. Hvertfall ikke før treninga på mandag;)

Anonym sa...

synest det begynne å gå litt langt.. No når eg endeli tørr å legge inn kommentara! eg ser fram til mobbefri resten av veka:)

Anonym sa...

Yo!

Dette er stålende jenter! Vi har mye nytt og bra, så tror det blir en god konsert!

Gratulerer forresten erbødigst med seier over jussen. Selv var jeg opptatt med å skrive av oppgaver, så kunne ikke komme.. :P

Synd at treningene kolliderer så grådig mye som de gjør for tiden. Håper jeg kan komme sterkere tilbake! :)

-Ingu

Anonym sa...

Siden det for en gangs skyld er 18-årsgrense får man vel benytte sjansen :D Jeg er letth med :)

Anonym sa...

det e bra du tørr, difor skal eg soklart ikkje mobbe. Kefor ein hadde eg då vore? Hahaha

oooo Gleder meg supermye til konserten ingopingo! Jeg synes forresten konsert går under "å komme sterkere tilbake";)

PSsst: Kristina inviterer til et vors hos seg etter tr/kamp og før konserten: der hvor det er hjerterom er det letth husrom! på vorse er det 20 års grense hehehe.

Anonym sa...

jeg er med på konsert! Flott med vors hos kristina!:)

Hopp og hei - Mari:)

Anonym sa...

Hopp og Hei Mari!
Pga match så blir vorset ikke før 9-tiden. Just as you know, siden du ikke har lyst til å være med på kamp liksom;) Vi sees!