fredag 16. mai 2008

nærefjærnegærneknærne

Så nære så nære at jeg ble helt mo i knærne! Det rimte hvertfall, men det ga ingen mening å tape 2-1 for NHH. Hele laget jobbet på og vi var også først ut å score mål(med hodet). Det stod 1-1 til pause og vi hadde 1 poeng i boks ut hele kampen. NHH sjokkerte da med et mål, og dommeren synes det var på tide å blåse i fløyta. Bsi det er vi, så litt sjokkerte ut men takket høffelig for kampen, uten dampen. Vi trodde nemlig vi hadde 10 min igjen av spillet...



På mandag blir det trening på gyldenpris kl.15.30-17. Eksamenstiden nærmer seg og stoler og bord gjør det litt vanskelig å trene inne på studentsenteret;) For alle som vil ta igjen for et bittert tap er det letth muligheter neste uke: Kamp tirsdag og onsdag. Kristina sender meld. Si ifra hvis du har lyst til å spille (du må ha betalt BSI-avgiften)men ikke får kamp-meldingene.

Gog helg og 17 mai til alle sammen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, kor eg sku ønska eg va der og heia på dåka:) Påmelding til kamp 20 og 21 kjem i løp av helga:)
Ha ein fin 17 mai;) Be ready

Cecilia sa...

skulle også ønske jeg så denne kampen! men jeg kommer ikke på trening i dag, må lese mer til eksamen på onsdag desverre...!
men lykke til på kampene!
Cecilia