fredag 19. januar 2007

Drakter

Her er listen over de som har bestilt drakter:

Renate Toverød Olsen (RTO) nr 2, Trine Årstøl 3, Gunn-Torill Bentsen 4, Hanne Grimsrud 5, Hanne Eikemo 6, Maren Komperød 7, Lina (Lunde) Christiansen 8, Karine Rønneseth 9, Stine Wengaard 10, Ragni Torvanger 11, Christina Dannow 12, Marit Molven 13, Guro Stødle 14,
Hanne Kristine Vederhus 15, Linn Monsen 16, Mari Jetlund 17, Ingvild Lysne 18, Anja Heggen
19, Marie Bjelland 20, Anne Berit Sødal 21, Line Tresselt (Trezz) 22.
Håper og tror at dette stemmer!
Nå mangler vi bare størrelsen...Snakket med mannen som skal bestille draktene for oss, og han kunne fortelle at det er Unisex-størrelser. For de som har møtt Christian og vil måle seg med han, kunne han fortelle at han bruker str medium. Jeg tror jeg skal bestille small. Det skal Line også. Får nesten bare ta en råsjanse.

Jeg bestiller draktene så fort jeg får alles størrelser! Send gjerne på mail (cdannow83@hotmail.com) eller sms (95925214)...Jo fortere jo bedre! Dersom det fortsatt er noen som ikke har lagt inn ønske om drakt, er det selvfølgelig fortsatt mulig å bestille det pr mail til meg.

Hei og hå!

Fotbalhilsen

Christina

Ingen kommentarer: