fredag 5. januar 2007

GODT NYTTÅR

Hei alle sammen, og GODT NYTTÅR!!

Da regner jeg med at det begynner å krible litt i fotballbena igjen etter en god og matfylt ferie...?

Første fotballtrening blir på førstkommende tirsdag, 9. januar i Fantofthallen fra klokken 14:00-16:00. Vi prøver å ha treninger der hver tirsdag til samme tidspunkt en stund fremover.

For de som vil være med å trene ute, regner vi med at Kronsminde på Danmarksplass fortsatt vil ha mye ledige baner ihvertfall en stund til. Vi skal ha treninger der på torsdager fra klokken 14:00-16:00. Første trening her vil bli 11. januar.

Forbehold om endringer!

Jeg håper så mange som mulig kan komme! Det skal bli deilig å svette litt igjen etter en lang ferie...

Videre utover våren vil det bli viktig å følge med på hjemmesiden. Kanskje vi kan klare å avvikle mailingen etterhvert..?

Fotballhilsen

Christina

2 kommentarer:

Anonym sa...

hei! gleder meg til trening! men er ikke i bergen før neste uke, så kommer ikke før da. snakkes!:) Maren

Anonym sa...

Hei hei! Jeg er ikke i Bergen før neste uke jeg heller, men dukker opp på trening så fort jeg kan!
Guro