lørdag 27. januar 2007

treningstider

Tror vi skal prøve å få litt orden på treningstidene nå...

Mandager: Gyldenpris klokken 17:15-18:45

Tirsdager: Fantoft klokken 15:00-17:00 (ser ann på mandagene hvor mange som kan. Jeg skriver på hjemmesiden på mandag kveld hvis det ikke blir trening)

Torsdager: Gyldenpris klokken 18:00-19:30

Hvis ikke annet blir annonsert, er det trening på disse tidspunktene.
Håper det passer for så mange som mulig!

Var forresten cup idag! Tapte alle kampene...eheh. jaja. gøy var det!!

11 kommentarer:

Anonym sa...

bra at det blir faste treningstider:) glede meg til å begynna igjen! men ka skjedde med treningar på møhlenpris eller danmarksplass? er jo _litt_ bedre forhold der..

Anonym sa...

hei linn. Det er hovedsaklig fordi vi ikke kan få noen faste treningstider der...På gyldenpris er vi sikret plass!
yeah!

Anonym sa...

må si meg enig med linn, grus er så kjipt i forhold til kunstgress.. :(

Anonym sa...

Hei! Jeg klarer ikke å komme på trening i dag (heller!), må sitte barnevakt. Er dessverre skrapt for cash så må ta det som byr seg.. Men jeg er klar for innetrening på Fantoft i morgen! Flere?

Bierstube var forresten utrolig gøy på torsdag.. =)

Hilsen Line

Ingvild sa...

Jeg syns Bierstube er noe herk.. Lure folk utpå galleien på den måten :P. Det er var jammen meg en artig kveld!

Jeg stiller på treningen i dag forresten

Anonym sa...

E da mulig..øyrebetennelse forvandla seg til melloomøyre- og bihulebetennelse. Hærregud så lei eg e av å ikkje få trene =( Er ferdig med antibiotika tirsdag neste veke, så har ikkje slutta sjøl om eg ikkje har vert der på ei stund.. Karine

Anonym sa...

er det trening i morgen? mange som skal?

Anonym sa...

Jeg kommer nok ikke. er no galt med halsen:/ men håper på å bli frisk til torsdag! :)

Anonym sa...

Hilsen Maren! hehe

Anonym sa...

jeg er klar for trening i dag på fantoft!!:)

Anonym sa...

GYLDENPRIS ja (takk ska du ha kjære GURO, eg møtte på møhlenpris og sto aleina i regne og grein for at ingen andre kom på trening)