fredag 12. januar 2007

Kom på kvarteret!


Etter fotballtrening i Fantofthallen på førstkommende tirsdag (16. januar, kl. 14:00-16:00) er det mulighet for å møtes på en velkommen-tilbake-pils på kvarteret klokken 19:00.

Jo fler som kommer, jo hyggeligere blir det!

Tenkte vi kunne prøve å finne ut hvem som vil ha drakter til vårens ambisiøse bedriftsserie (som vi selvfølgelig skal vinne!), og også prøve å finne ut når den beste treningstiden er for de fleste. Må prøve å tilfredsstille flest mulig fotballentusiaster...Dersom du ikke kan være der hele kvelden, stikk innom ihvertfall! Det hadde vært stas!

Kom, kom, gamle som nye!! Alle er velkomne!
Fotballhilsen

Christina

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg sier ja! great! Maren

Anonym sa...

Hei og haa!

Vi vil vaere med igjen! Men ettersom vi er i Costa Rica for oyeblikket blir det verken trening eller Kvarteret paa oss 16. januar...

Men vi har et lite oenske om SENERE trening... Midt i forelesning, lese og jobbe-tid jo!

Katrine og Mari-Kristine

Anonym sa...

konge! eg e klar :-) See you! Line :)

Anonym sa...

Enig med det der med senere trening. Jeg fant ut at jeg ikke er ferdig før klokken 1400 tirsdag så vet ikke om jeg rekker trening allikevel:/

Anonym sa...

Hilsen Maren.. hehe

Anonym sa...

Heisann! Ej stemme også for seinare treninga, e ikkje ferdig på skule før 16 på tirsdag.. Men kjøme mest sannsynlig på kvarteret ja! :) Anja

Anonym sa...

Det så litt vanskelig ut å få senere trening på fantoft.. men vi må iallfall sjekke det.. :) vi bør uansett prøve å få til en trening som er litt mer på kveldstid, og hvis flest mulig kommer på kvarteret i morgen så kan vi avtale en tid som passer for flest mulig :)

Lina

Anonym sa...

eg komme ganske sikkert på kvarteret imårra eg og! :) glede meg til å begynna å trena igjen!
Linn

Anonym sa...

Hei=) Eg og Hanne har SO lyst å trene, men 14.00 e vi forsatt på skulen...Så vi kjem på kvarteret;)
Karine

Anonym sa...

Jobbar frå 16:00 i morgon, så får ikkje vore med på nokon av delane, men eg stemmer òg for anten seinare eller tidlegare treningar. 14-16 kræsjer liksom med både jobb og skule.

Onsdag, torsdag og fredag er iallfall gode dagar for trening for min del.

Anonym sa...

haaj! Eg ooog vil ha trening litt seinare! Kan ingen av dagane, kræsj med forelesningane;/ Ellers vil meg og Linn Åse veldig gjerne ha drakte:P